مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-23سياسي

طرح های تحقیقاتی دانشجویان و اساتید در حوزه آب حمایت می شوند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: پایان نامه ها و طرح های تحقیقاتی دانشجویان و اساتید در حوزه آب حمایت می شوند.

- آرش آریانژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج اظهار کرد: در راستای صیانت از منابع آب، تفاهمنامه همکاری بین شرکت آب منطقه ای کردستان و دانشگاه علوم پزشکی استان منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه این تفاهمنامه به تعامل و ارتباط بیش از پیش بین شرکت آب منطقه ای با دانشگاه علوم پزشکی می انجامد، افزود: به منظور توسعه پژوهش های کاربردی و با بهره گیری از توانمندی های علمی، تحقیقاتی، مشاوره ای، فناوری و رفع مشکلات صنایع و سازمان ها در استان لازم است بین دانشگاه و شرکت ها ارتباط نزدیک و متقابل وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان با اشاره به تفاهم نامه مذکور یادآور شد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، ارتباط سازمان یافته مابین طرفین و استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، مشاوره ای، تحقیقاتی و فرهنگی به منظور آگاهی بخشی، حفاظت و صیانت از منابع آب استان است.

آریانژاد حمایت از پایان نامه ها و طرح های تحقیقاتی دانشجویان و اساتید در حوزه آب را ارزشمند خواند و افزود: دانشگاه علوم پزشکی با وجود اعضا هیئت علمی توانمند و مراکز تحقیقاتی، دارای قابلیت های علمی فراوان است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های تحقیقاتی دانشجویان و اساتید در حوزه آب حمایت می شوند

طرح های تحقیقاتی دانشجویان و اساتید در حوزه آب حمایت می شوند