مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:302021-05-23اقتصادي

جمع آوری بیش از 8 میلیارد تومان زکات فطره توسط کمیته امداد استان مرکزی


مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: تاکنون 8 میلیارد و 740 میلیون تومان زکات فطریه در استان مرکزی جمع آوری شده است.

- به نقل پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان مرکزی، مجید مؤمنی با بیان اینکه تاکنون 8 میلیارد و 740 میلیون تومان زکات فطریه در استان مرکزی جمع آوری شده است، اظهار کرد: ثبت این رقم در حالی است که میزان جمع آوری زکات فطریه در سال گذشته 6 میلیارد و 625 میلیون تومان ثبت شده است.

وی ضمن تشکر از مردم مؤمن استان گفت: امسال برای جمع آوری زکات فطریه روش های غیر حضوری و بیش از 2 هزار پایگاه در نظر گرفته شده بود.

مؤمنی با اشاره به اینکه زکات مردم در اسرع وقت به دست نیازمندان می رسد، افزود: مردم مؤمن استان مرکزی تا کنون 8 میلیارد و 740 میلیون تومان زکات فطره خود را به نیازمندان پرداخت کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خاطر نشان کرد: میزان زکات فطریه در سال گذشته 6 میلیارد و 625 میلیون تومان بوده که در سال جاری تا کنون به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی در ادامه افزود: هم نشینی با فقرا و دیدار با بیماران صعب العلاج و خانواده های ایتام با رعایت پروتکل های بهداشتی از برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان بوده است که در این دیدارها که با حضور جمعی از مسئولان استانی انجام شده، کمک های قابل توجهی به خانواده ها صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 8 میلیارد تومان زکات فطره توسط کمیته امداد استان مرکزی

جمع آوری بیش از 8 میلیارد تومان زکات فطره توسط کمیته امداد استان مرکزی