مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-23اجتماعي

ثبت مالکیت 75 هزار هکتار از املاک وقفی در سال 99


مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف از تثبیت مالکیت 75 هزار هکتار از املاک وقفی کشور در سال 99 خبر داد و گفت: 165 هزار هکتار از اراضی موقوفه در سامانه کاداستر سازمان ثبت جانمایی شده و در مرحله تثبیت مالکیت و اخذ سند تک برگی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مجتبی باقرزاده مدیرکل اسناد و ثبتی این سازمان اظهار کرد: یکی از مهم ترین مأموریت های سازمان اوقاف و امور خیریه و بطور کلی متصدیان وقف، حفظ و حراست از اصل موقوفات است که مصداق بارز آن تثبیت مالکیت و اخذ سند کاداستری برای آنها خواهد بود.

وی از تثبیت مالکیت 75 هزار هکتار از اراضی و املاک وقفی کشور در سال 1399 خبر داد و تصریح کرد: در راستای قانون جامع حدنگار سند کاداستری این اراضی و املاک موقوفه صادر شده است.

مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تثبیت مالکیت و اخذ سند کاداستری برای موقوفات، موجب افزایش بهره وری موقوفات و درآمد آنها و همچنین کاهش آمار دعاوی حقوقی و توفیق بیشتر در محاکم دادگستری می شود، افزود: مساحت 165 هزار هکتار از اراضی و املاک موقوفه در سامانه کاداستر سازمان ثبت جانمایی شده که در مرحله تثبیت مالکیت و اخذ سند تک برگی هستند.

باقرزاده تصریح کرد: در سال گذشته، علیرغم شرایط کرونایی با تلاش همکاران ادارات اجرایی استانها و همچنین همکاری ادارات ثبت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت مالکیت 75 هزار هکتار از املاک وقفی در سال 99

ثبت مالکیت 75 هزار هکتار از املاک وقفی در سال 99