مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 13:452021-05-22سياسي

ضرورت شفاف سازی سازمان همیاری شهرداری های استان تهران


استاندار تهران با اشاره به تغییرات در وظایف و اهداف سازمان همیاری شهرداری ها بر ضرورت شفاف سازی سازمان همیاری شهرداری های استان تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان تهران ضمن تقدیر از شهرداران استان تهران اظهار داشت: اقدامات اثربخش شهرداران در جهت عمران و توسعه شهری و رضایتمندی شهروندان جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: مهم ترین رویداد یعنی انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میاندوره ای خبرگان و میاندوره ای مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را در 28 خرداد ماه 1400 در پیش رو داریم و طبق آنچه قانون مشخص شده به کمک شهرداری ها نیاز داریم.

استاندار تهران با بیان اینکه باید تمام تمهیدات اندیشیده شود و تلاش ها صورت بگیرد تا همچون سال 98 که استان تهران 24 رده ترقی داشته و از 27 به رتبه سوم در برگزاری سالم انتخابات رسید امسال نیز انتخابات به بهترین شکل برگزار شود گفت: در این خصوص به همیاری و تلاش و نظارت شهرداری ها و همه عوامل نیاز داریم تا بتوانیم این افتخار را رقم بزنیم.

محسنی بندپی با اشاره به ابلاغ اساسنامه جدید سازمان همیاری از سوی وزارت کشور گفت: تغییرات در وظایف و اهداف سازمان همیاری شهرداری ها در نظر گرفته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شفاف سازی سازمان همیاری شهرداری های استان تهران

ضرورت شفاف سازی سازمان همیاری شهرداری های استان تهران