مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 10:152021-05-22سياسي

راهبرد کاندیداها برای حل مسائل آموزش و پرورش چیست


امروز سوال از کاندیدها این است که راهبردشان برای حل مسائل آموزش و پرورش مثل معیشت و منزلت فرهنگیان، آمار بالای بازماندگان از تحصیل، آموزش با کیفیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، یکی از وعده هایی که امروز کاندیداهای ریاست جمهوری مطرح می کنند این است که  آموزش و پرورش مهم و اولویت دولت من می باشد! آمده ام برای اجرای سند تحول! چقدر عالی! ما هم باور کردیم که پس از 10 سال تصویب سند تحول و با گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی به یک شبِ صورت بندی حضرات سیاسی دان تغییر کرده و آموزش و پرورش به صدر اولویت هایشان آمده.

این جنس ادعاها ،بیشتر شبیه به وعده های انتخابات شورای دانش آموزی است!  آنچه که از نامزد انتخابات ریاست جمهوری انتظار می رود این است که کلی گویی را کنار بگذارد و دقیقاً بگوید ابتدا چه تعریف و سپس چه ایده ای برای حل مسائل آموزش و پرورش دارد.

؟ برای مثال توضیح دهد راهبردش  برای اداره مدرسه چه می باشد؟ برای این امر دو نگاه و ایده کاملا متفاوت و متضاد وجود دارد.

اول: می توان بسبک آقایان نئولیبرال که هر زمان با امر پیچیده ای روبرو می شوند در امر تربیت فرزند خود مشارکت فعال داشته باشد؛ اینجا مشارکت یعنی خانواده در اداره آموزش و پرورش ،سیاست گذاری های مدرسه، تولید محتوای آموزشی و حتی کمک مالی(مثلاً با مدل وقف پایه) نقش آفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد کاندیداها برای حل مسائل آموزش و پرورش چیست

راهبرد کاندیداها برای حل مسائل آموزش و پرورش چیست