مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 10:102021-05-22فرهنگي

معرفی فیلم های بخش جلوه گاه شرق جشنواره جهانی فجر


12 فیلم بلند ایرانی و خارجی و 10 فیلم کوتاه ایرانی و خارجی در بخش جلوه گاه شرق سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به رقابت می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، بخش رقابتی جلوه گاه شرق در سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شاهد رقابت 22 فیلم بلند و کوتاه ایرانی و خارجی خواهد بود.

در فهرست فیلم های بلند این بخش، سه فیلم سینمایی سیارک به کارگردانی مهدی حسینی وند، صحنه زنی به کارگردانی علیرضا صمدی و افسانه بناسان، غول چراغ جادو به کارگردانی حبیب احمدزاده سینمای ایران را نمایندگی می کنند.

در کنار این سه فیلم، فیلم های 200 متر ساخته امین نایفه از اردن، در کنار دریا ساخته آکیو فوجی موتو از ژاپن، آنیما ساخته چاو جینلینگ از چین، من به آتش می زنم ساخته لی تای گیوم از کره جنوبی، در میان سایه ها ساخته اردم تپه گز از ترکیه، سگ ها دیشب نخوابیدند ساخته رامین رسولی از افغانستان، به زیر آسمان و زمین ساخته روی عریضه از لبنان، سلمی ساخته یوسف البلوشی از عمان و جاده ای به بهشت ساخته باقیت موکول و دستان ژاپار اولو از قرقیزستان در بخش جلوه گاه شرق به رقابت می پردازند.

در فهرست فیلم های کوتاه راه یافته به بخش جلوه گاه شرق این دوره از جشنواره، دو فیلم واداشته به کارگردانی سیاوش گرجستانی و من ایرانی ام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فیلم های بخش جلوه گاه شرق جشنواره جهانی فجر

معرفی فیلم های بخش جلوه گاه شرق جشنواره جهانی فجر