مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-22فرهنگي

در هفته گذشته چند نفر به سینما رفتند؟


آمار فروش فیلم های در حال اکران نشان می دهد که با وجود روند کاهشی ابتلا به کرونا، مخاطبان زیادی در یک هفته گذشته به سینماها نرفته اند و سالن های کشور میزبان حدود 13 هزار و 400 نفر بوده اند.

- آمار فروش فیلم های در حال اکران نشان می دهد که با وجود روند کاهشی ابتلا به کرونا، مخاطبان زیادی در یک هفته گذشته به سینماها نرفته اند و سالن های کشور میزبان حدود 13 هزار و 400 نفر بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکران نوروزی سال 1400 که با نمایش پنج فیلم خورشید ، تک خال ، هفته ای یک بار آدم باش ، خون شد و لاله همراه بود همچنان ادامه دارد و از پایان تعطیلات سال نو تاکنون فروش خیلی زیادی به 500 میلیون تومان اکران نوروز اضافه نشده و رقم کلی فروش فیلم های نوروزی از ابتدا تا تا 31 اردیبهشت به حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده است.

البته با وجود آنکه مدتی است سینماها از مشاغل گروه سه به گروه دو منتقل شده اند، اما هنوز بسیاری از سالن های سینمایی به دلیل نبود فیلم خوب و مخاطب پسند برای اکران، حاضر به بازگشایی سالن های خود نشده اند، با این حال آنچه در گروه های عمومی، هنر و تجربه و خارجی روی پرده است با تعداد کمی مخاطب فعلا چراغ سینما را روشن نگه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفته گذشته چند نفر به سینما رفتند؟

در هفته گذشته چند نفر به سینما رفتند؟