مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:152021-05-22سياسي

فرهنگ دفاع مقدس فراجناحی و تمدن ساز است/ رونمایی از 100 عنوان کتاب در همدان


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم ارزش های دفاع مقدس در بستر نگاه حزب و جناح کوچک شود ااز رونمایی 100 عنوان کتاب در همدان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی ظفری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در طلیعه عملیات بزرگ و سرنوشت ساز الی بیت المقدس هستیم که پیرو آن سلسله عملیات هایی شکل گرفت که این عملیات اوج نتیجه بود.

وی با بیان اینکه این عملیات پیشینه عملیات فتح المبین و طریق القدس را دارد گفت: در این عملیات شهدای همدان مانند شهید محمود شهبازی، انسان فرهیخته و مدیر و فرمانده در جنگ حضور داشتند؛ نقش ایشان در عمق بخشی به دفاع مقدس را می توان همتراز شهید چمران دانست.

عملیات الی بیت المقدس مقدمه تغییر استراتژی انقلاب اسلامی در دنیا   مدیرکل  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با تاکید به اینکه عملیات الی بیت المقدس مقدمه تغییر استراتژی نظام و انقلاب اسلامی در دنیا بود افزود: هیچ کشوری مخالف جنگ رژیم بعثی صدام با ایران نبود و همه موافق بودند که با ما بجنگد، تا زمانی که ما تغییر استراتژی دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دفاع مقدس فراجناحی و تمدن ساز است/ رونمایی از 100 عنوان کتاب در همدان

فرهنگ دفاع مقدس فراجناحی و تمدن ساز است/ رونمایی از 100 عنوان کتاب در همدان