مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 05:502021-05-22اقتصادي

71 کیلومتر از محورهای روستایی آذربایجان غربی آماده آسفالت شد


 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بزودی با تامین قیر، بالغ بر 71 کیلومتر از محورهای روستایی استان در قالب طرح ابرار آسفالت خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بزودی با تامین قیر، بالغ بر 71 کیلومتر از محورهای روستایی استان در قالب طرح ابرار آسفالت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، ارسلان شکری گفت : در راستای اجرای پروژه های طرح ابرار در استان بزودی با تامین قیر مورد نیاز بالغ بر 71 کیلومتر از محورهای روستایی آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید.

شکری گفت: با تامین قیر، آسفالت محور روستایی صفاخانه شهرستان شاهین دژ به طول 1/5 کیلومتر و محور کانی میران - اردوشاهی - تکیه - ترمنی به طول 6/5 کیلومتر آغاز شده است.

وی افزود : همچنین با تامین قیر مورد نیاز آسفالت برای بالغ بر 20 محور روستایی استان ، بزودی شاهد آسفالت بخش وسیعی از محورهای روستایی از جمله الند در شهرستان خوی، قیزقاپان در پیرانشهر، شوریک در شهرستان چایپاره ، مخور کرد شهرستان چالدران، کانی رش شهرستان سردشت و چهار طاق شهرستان تکاب خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مراحل قبل از آسفالت اکثر پروژه های طرح ابرار بصورت امانی و توسط ماشین آلات و پرسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 کیلومتر از محورهای روستایی آذربایجان غربی آماده آسفالت شد

71 کیلومتر از محورهای روستایی آذربایجان غربی آماده آسفالت شد