مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 20:302021-05-21حوادث

پدر و مادر بابک خرمدین، «پدر و مادر» را مثله کردند!


شاید تصور کنید اکبر خرمدین و همسرش، فقط دو فرزند خود و دامادشان را به قتل رسانده و جسدشان را مثله کرده اند اما اگر طی روزهای گذشته قدری دقیق تر فضای مجازی را رصد کرده باشید می بینید که ابعاد جنایت این دو نفر فقط محدود به اعضای خانواده نبوده و در واقع با کاری که کرده اند، - مفهوم پدر و مادر را هم از دم تیغ گذرانده اند.

این چند شوخی توییتری را با هم بخوانیم: فعلا از دست پدر و مادرا چیزی نخورین، به کنترل تلویزیون و کولر هم کاری نداشته باشید، محض احتیاط با برادر و خواهرتون نوبتی تا صبح نگهبانی بدین تا ببینیم چه خاکی باید تو سرمون بریزیم ، ‏دستگیره اتاقمو با نخ وصل کردم به شاتگان ، ‏اگه یه روز مامانم منو بکشه دفاعیه ش اینه: چی بگم جناب قاضی؟ به نظر شما وضع اتاق یه دانشجو باید این باشه؟ ، ‏آقا اون سوالِ چگونه بمیریم بی آنکه پدر مادر بفهمند فعلا کنسله، الان تمرکز کنید روی اینکه چطوری زنده بمونیم بی آنکه پدر مادر بفهمند .

ده ها و صدها جملات به ظاهر طنزآمیز را به این چند توییت اضافه کنید و سری به استوری های دوستان و دور و بری های خودتان بیندازید تا ببینید چگونه ما داریم شوخی شوخی به مقوله پدر و مادر می تازیم و پدر و مادرها چگونه دارند جدی جدی زیر بار این شوخی ها می شکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر و مادر بابک خرمدین، «پدر و مادر» را مثله کردند!

پدر و مادر بابک خرمدین، «پدر و مادر» را مثله کردند!