مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 19:052021-05-21سياسي

مردم در انتخابات 1400 به کدام گزینه رای بدهند؛ «لغو تحریم» یا «شکست تحریم»؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، بار دیگر مذاکرات برجامی برای تعیین تکلیف حوزه سیاست خارجی و تحریمهای ناجوانمردانه علیه مردم ایران بر سر زبانها افتاده و عموما اخبار مشخصی از لغو کلیه تحریمها به گوش نمی رسد.

- مردم در انتخابات 1400 به کدام گزینه رای بدهند؛ لغو تحریم یا شکست تحریم ؟ شکست تحریم گزینه ای است که هر چند ممکن است اثراتش در مدت زمان بیشتری پدیدار شود، ولی مهمترین مزیت گزاره مذکور این است که گزینه تحریم را برای همیشه از روی میز دشمن بر می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، بار دیگر مذاکرات برجامی برای تعیین تکلیف حوزه سیاست خارجی و تحریمهای ناجوانمردانه علیه مردم ایران بر سر زبانها افتاده و عموما اخبار مشخصی از لغو کلیه تحریمها به گوش نمی رسد.

اگر بخواهیم مروری بر گذشته داشته باشیم، لغو تحریم یعنی همان مسیری که تا امروز چندین بار از طریق مذاکره با تحریم کننده ها طی شده و با دادن امتیازهایی به دشمن در مقاطعی آنها را متقاعد کردیم که تحریم را بردارد تا گشایشی در امور اقتصادی کشور ایجاد شود.

شاید یکی از مزیتهای گزینه مذکور این باشد که در بازه زمانی کوتاه تری اثراتش مشخص می شود ولی پیروی از این تاکتیک تبع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات 1400 به کدام گزینه رای بدهند؛ «لغو تحریم» یا «شکست تحریم»؟

مردم در انتخابات 1400 به کدام گزینه رای بدهند؛ «لغو تحریم» یا «شکست تحریم»؟