مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-21سياسي

دولت آینده، اختیارات مدیریت محلی را به مردم واگذار می کند


دهیاران و همه فعالان مدیریت محلی در روستاهای کشور، نیاز به درآمد پایدار، تامین آتیه و امنیت شغلی دارند و نباید از تجربه دهیاران به آسانی گذشت و باید از آن استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محسن رضایی در وبینار دهیاران سراسر کشور گفت: از دست اندرکاران برگزاری این وبینار تشکر می کنم که فرصتی را فراهم آوردند تا در مورد ضرورت و ابعاد توسعه روستایی و نقش و وظیفه دهیاران در بالندگی و شکوفایی روستا گفتگو کنیم.

نویسنده کتاب ایران آینده گفت: در دولت آینده، ایده واگذاری اختیارات از دولت به مردم را دنبال خواهم کرد؛ چه در شکل ایالت های اقتصادی و چه در مدل مدیریت های محلی.

دهیاران می توانند با مشارکت واقعی مردم روستا، مدیریت اقتصادی روستا را مدیریت کنند.

یعنی دهیاران می توانند در هر روستا، با کمک و مشارکت واقعی مردم همان روستا، اولاً محصولات کشاورزی، دامی و خدماتی روستا را، از تولید تا انبارداری و فروش مدیریت کنند.

با مشارکت واقعی روستاییان، دست واسطه هایی را که محصولات کشاورزی را ارزان می خرند و در شهرها چند برابر می فروشند، کوتاه خواهیم کرد.

وی افزود: دهیاران و همه فعالان مدیریت محلی در روستاهای کشور، نیاز به درآمد پایدار، تامین آتیه و امنیت شغلی دارند و نباید از تجربه دهیاران به آسانی گذشت و باید از آن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آینده، اختیارات مدیریت محلی را به مردم واگذار می کند

دولت آینده، اختیارات مدیریت محلی را به مردم واگذار می کند