مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 15:202021-05-21سياسي

وزیر سابق نفت: منافع انقلاب را بر منافع خودم ترجیح نمی دهم


دولت ها می آیند و می روند ولی مردم و نظام سرجای شان باقی هستند، من برای پوشش و حمایت کسی نیامدم آمدم بگویم سرباز مردم هستم منافع انقلاب را بر منافع خودمان ترجیح نمی دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مهندس رستم قاسمی وزیر سابق نفت عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پارک موزه دفاع مقدس مرکز مازندران با اشاره به چالش های پیش روی انتخابات، اظهار کرد: هیچ انگیزه ای برای مطرح کردن خودم در دولت آینده ندارم، علتش این است که وقتی در دولت دهم پیشنهاد گرفتم 6 ماه طول کشید تا پذیرفتم، برای وزیر شدن مایل نبودم اما ما سرباز کشور هستیم و باید هر جایی که لازم است حضور پیدا کنیم.

وی افزود: در واقع دولت ها می آیند و می روند ولی مردم و نظام سرجایشان باقی هستند، من برای پوشش و حمایت کسی نیامدم آمدم بگویم سرباز مردم هستم منافع انقلاب را بر منافع خودمان ترجیح نمی دهیم.

قاسمی با اشاره به اینکه مشکل جدی کشورمان مشکل اقتصادی است، گفت: حدود 12 سال است که شعار سال به اقتصاد مربوط است، امروز بر طبق نظرسنجی 90 درصد مردم مشکل اقتصادی دارند و ابر چالش ما چالش اقتصادی است که بسیاری از مردم از این باب آسیب دیدند.

وزیر سابق نفت با بیان اینکه شاهد افزایش ما درآمدشان کم است و انگیزه آموزشی ندارند، با این اوضاع حرف زدن و شعار دادن فایده ای ندارد، قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر سابق نفت: منافع انقلاب را بر منافع خودم ترجیح نمی دهم

وزیر سابق نفت: منافع انقلاب را بر منافع خودم ترجیح نمی دهم