مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-21سياسي

حضور لاریجانی در کلاب هاوس؛ اردشیر پیروز شد یا بازنده؟


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،حضور علی لاریجانی در کلاب هووس را شاید بتوان از چند منظر مهم و چالشی مورد ارزیابی قرار داد، اول انکه به نظر می رسد، - حضور لاریجانی در کلاب هاوس؛ اردشیر پیروز شد یا بازنده؟ حضور لاریجانی در کلاب هوس را از چند منظر چالشی می توان بررسی کرد، سیاست خارجی، برائت از برادران لاریجانی و پخش مستند هویت مهمترین سرفصل های سخنان لاریجانی به حساب می رود.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،حضور علی لاریجانی در کلاب هووس را شاید بتوان از چند منظر مهم و چالشی مورد ارزیابی قرار داد، اول انکه به نظر می رسد، وی به دنبال ترمیم چهره خود در فضای مجازی و حتی فضای فیزیکی واتهام به عدم پاسخگویی به افکار عمومی بود، که البته در نشست 4 ساعته خود در کلاب هووس هم چندان موفق نبود.

دوم ترسیم فضای عملکرد خود در حوزه سیاست خارجی و دفاع از تصویب 20 دقیقه ای برجام در صحن علنی مجلس بود که با فرافکنی و فرار به جلو با این توجیح که چرا شورای نگهبان علی رغم فرصت 20 روزه این طرح را رد نکرد مواجه شد.

اگرچه لحن لاریجانی در طول گفتگوی چهار ساعته خسته کننده و یکنواخت بود، ولی محتوای صحبت های لاریجانی به خصوص در حوزه سیاست خارجی، ارتباط با حاکمیت، شناخت مشکلات مردم و مساله زنان برای کسانی که نشنیده اند و می خوانند، قابل تامل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور لاریجانی در کلاب هاوس؛ اردشیر پیروز شد یا بازنده؟

حضور لاریجانی در کلاب هاوس؛ اردشیر پیروز شد یا بازنده؟