مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-21سياسي

مردم با حضور در انتخابات فتنه دشمنان را خنثی کنند


امام جمعه ورامین با اشاره به اینکه دشمنان با تبلیغات سوء خود در صدد کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند گفت: مردم با حضور در انتخابات فتنه دشمنان را خنثی کنند.

- ، ظهر جمعه و در پی اعلام وضعیت نارنجی در ورامین و عدم اقامه نماز جمعه، آیت الله سید مرتضی محمودی با انتشار مطالبی با عنوان پیام جمعه اظهار داشت: توجه به رعایت تقوا توصیه قرآن و اهل بیت (ع) است و سعادت انسان در دنیا و آخرت در پرتو تقوا تأمین می شود.

محمودی با بیان اینکه برخی مشکلات و معضلات اجتماعی و خانوادگی در شأن جامعه اسلامی خصوصاً پیروان مکتب اهلبیت (ع) نیست گفت: تنها راه حل بسیاری از مشکلات تقوا و خداترسی و رعایت وظایف و تکالیف الهی است و باید همه خود را مقید به رعایت حدود و احکام دینی دانسته و عمل به شرع مقدس را موجب سعادتمندی خود بدانند.

امام جمعه ورامین بیان داشت: مسئله جمعیت در کشور یکی از مسائل مهم است، از جمله عوامل پیشرفت و قدرت تعداد نفوس می باشد آن هم مردمی که اهل کار، علم و تلاش بوده و برای کشور و ملت خود دلسوز باشند و آمارها نشان دهنده آن است بی توجهی به این مسئله برای کشور خطر آفرین است، لذا هم مردم باید نسبت به این مسئله احساس تکلیف نموده و هم مسئولان با برنامه ریزی مناسب در این زمینه کار کنند و در این راستا زمینه سازی ازدواج آسان، فرزند آوری، پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور در انتخابات فتنه دشمنان را خنثی کنند

مردم با حضور در انتخابات فتنه دشمنان را خنثی کنند