مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-20سياسي

سوت پایان تجمع کارگران معدن آسمینون منوجان بعد از 72 ساعت


با رایزنی های صورت گرفته کارگران معدن آسمینون بعد از 72 ساعت به تجمع اعتراض آمیز خود پایان دادند.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان صمت جنوب کرمان گفت: با رایزنی های صورت گرفته کارگران معدن آسمینون بعد از 72 ساعت به تجمع اعتراض آمیز خود پایان دادند.

مسلم مروجی فرد در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر از تلاش های استاندار کرمان، مسوولان قضایی، امنیتی و نماینده مردم 5 شهرستان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی در حمایت از حقوق کارگران تقدیر کرد و گفت: با طرح طبقه بندی مشاغل بین کارگران و کارفرما مشکل ایجاد شده بود که شرکت هم با اعلام کمبود سیمان و افزایش حقوق دولتی از اول فروردین 1400 معدن را تعطیل کرد.

وی از پیگیری های لازم بر حل مطالبات کارفرما خبرداد که با جلسات متعدد در دستور کار قرار گرفتند و بعد از این فعالیت معدن آغاز شد.

مروجی فرد علت تجمعات اخیر را برخی از سوبرداشت ها عنوان کرد و افزود: اخیرا برای اخذ قرارداد شرکت دیگری را معرفی کردند که مورد قبول کارگران قرار نگرفته است که منجر به تجمع و مسدود شدن محور اصلی به مدت سه روز شد.

وی از برگزاری جلسه کارگری استان کرمان که صبح امروز مطالبات کارگران را مورد بررسی قرار داده است نیز خبرداد و افزود: با تلاش های صورت گرفته مطالبات طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مالک معدن به همراه مسوولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت پایان تجمع کارگران معدن آسمینون منوجان بعد از 72 ساعت

سوت پایان تجمع کارگران معدن آسمینون منوجان بعد از 72 ساعت