مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-20ورزشي

فوتبال قم باید به پولسازی برسد


کاندیدای انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان قم گفت: ورزش و علی الخصوص فوتبال باید پول ساز باشد و وابسته به هیچ صنعت و اسپانسری نباشد.

- ایسنا/قم کاندیدای انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان قم گفت: ورزش و علی الخصوص فوتبال باید پول ساز باشد و وابسته به هیچ صنعت و اسپانسری نباشد.

حمیدرضاعالمی امروز پس از ثبت نام در انتخابات هیئت فوتبال قم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: بسیار دوست دارم که تجربیات خود را که در دوران جوانی ونوجوانی گذراندم، به نسل جدید منتقل کنم.

وی افزود: اما با توجه به شرایطی که امروزه در جامعه ما حاکم است قشر جوان ما آن چنان که شایسته است شرایط را برای ورزش کردن و به خصوص رشته فوتبال مهیا نمی بینند.

نامزد انتخابات هیئت فوتبال استان ادامه داد: اگر نگاه مدیریتی و نوین را در ورزش و علی الخصوص فوتبال ایجاد نکنیم قطعا اگر از معادن طلا هم برای تامین هزینه های ورزش استفاده کنیم کم خواهد بود.

وی افزود: ما باید نگرش نوین و مدیریت جدید صنعتی را در رشته های مختلف ورزش خصوصا فوتبال پیاده کنیم و فوتبال را با یک نگاه حرفه ای ودقیق ببینیم که خودش بتواند روی پایش بایستد و پولساز باشد.

عالمی با اشاره به علت کاندیداتوری خود تصریح کرد: ابتدا به اصرار پیشکسوتان این رشته ورزشی به من تکلیف شد و همچنین احساس دینی که نسبت به استان قم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال قم باید به پولسازی برسد

فوتبال قم باید به پولسازی برسد