مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-05-20سياسي

پیام استاندار کرمان به کارگران معدن آسمینون منوجان و اخلالگران


استاندار کرمان حمایت جدی از حق قانونی کارگران معدن آسمینون منوجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجازات سنگینی در انتظار اخلالگران است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان حمایت جدی از حق قانونی کارگران معدن آسمینون منوجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجازات سنگینی در انتظار اخلالگران است.

علی زینی وند استاندار کرمان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آخرین اقدامات برای پایان دادن به تجمع کارگران معدن آسمینون چه می باشد و آیا دستگاه قضایی ورود خواهد کرد گفت: با دستگاه قضایی استان کاملا هماهنگ هستیم و حل مسئله موجود قضایی نیست بلکه راهکار دارد زیرا یک معدنی است که اکثر کارگران از استان هرمزگان می آیند و این امر باعث شده ما نتوانیم تسلط کامل روی بحث کارگران داشته باشیم و این خودش یک معظل است.

وی از هماهنگی های لازم با مسوولان استان هرمزگان خبرداد و اظهار کرد: با استان هرمزگان هماهنگ کردیم ما به غیر از چارچوب قانونی هیچ گونه تصمیمی نخواهیم گرفت مسوولین و مدیر عامل معدن موظف است که بر اساس چارچوب قانونی به حقوق کارگران توجه کند کما اینکه عمل کرده است.

رییس شورای تامین استان کرمان خطاب به کارگران معترض معدن آسمینون و تحریک کنندگان گفت: کارگران باید بدانند من یک قدم حق غیر قانونی پیگیری نمی کنم اما یک قدم هم از حقوق قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام استاندار کرمان به کارگران معدن آسمینون منوجان و اخلالگران

پیام استاندار کرمان به کارگران معدن آسمینون منوجان و اخلالگران