مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-20ورزشي

برگزاری استارتاپ حوزه گیاهان دارویی و صنایع دستی و گردشگری در گلستان


رویداد چند روزه استارتاپی با محوریت گیاهان دارویی، صنایع دستی و گردشگری بر مبنای فناوری اطلاعات به همت مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جوانان گلستان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان رویداد چند روزه استارتاپی با محوریت گیاهان دارویی، صنایع دستی و گردشگری بر مبنای فناوری اطلاعات به همت مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جوانان گلستان برگزار شد.

این رویداد در راستای اجرای طرح شتابدهی کسب وکارهای فناورانه جوانان در فاز نوآوری از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی گلستان از تاریخ 27 الی 29 اردیبهشت ماه در گرگان برگزار شد.

طی این مدت با رعایت پروتکل های بهداشتی، 8 تیم به معرفی ایده های استارتاپی خود پرداختند.

داوری این رویداد بر عهده مریم قجر از جهاد کشاورزی استان، نسرین نجابت از صنایع دستی گرگان، دکتر شهری نژاد مؤلف کتاب و مدرس دانشگاه، غیاثی زاده از میراث فرهنگی استان، امیرحسین تناور معاون آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گلستان و هادی حسن زاده رییس مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان بود.

با رأی داوران یاسمن امینی با ایده ساخت و تولید دفع کننده حشرات گیاهی تیم اول، مهدی عرب طاهری با ایده ساخت ماشین آلات برداشت مکانیزه گل گاوزبان تیم دوم و فاطمه رایجی با ایده آموزش جاجیم بافی به کودکان جهت تقویت خلاقیت در جایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری استارتاپ حوزه گیاهان دارویی و صنایع دستی و گردشگری در گلستان

برگزاری استارتاپ حوزه گیاهان دارویی و صنایع دستی و گردشگری در گلستان