مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-20اقتصادي

عملیات ساخت دبیرخانه شهرجهانی کلاش در مریوان اجرایی می شود


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از آغاز عملیات احداث دبیرخانه شهرجهانی کلاش در شهر مریوان خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از آغاز عملیات احداث دبیرخانه شهرجهانی کلاش در شهر مریوان خبر داد.

آرمان وطن دوست در بازدید از پروژه های در حال ساخت شهرستان مریوان اظهار کرد: مراحل احداث دبیرخانه شهرجهانی کلاش با توجه به برخی مشکلات مسکوت مانده بوده که پس از بررسی موضوع با حضور سرپرست هیات حسابرسی دیوان محاسبات کردستان مشکل برطرف و در آینده نزدیک عملیات ساخت آن آغاز می شود.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان همچنین در بازدید محل اجرای سایت پرنده نگری زریبار عنوان کرد: این پروژه روند اجرایی مناسبی دارد و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی احداث موزه و اقامتگاه سنتی شاه نشین را نمونه بارز از خلاقیت و بیانگر زیباهای معماری و سنت مناطق کردنشین برشمرد و افزود: این طرح علاوه بر اقامتگاه دارای موزه ویژه به منظور معرفی آداب و رسوم، تاریخ و فرهنگ منطقه است که احداث آن در شهرستان مریوان ضروری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت دبیرخانه شهرجهانی کلاش در مریوان اجرایی می شود

عملیات ساخت دبیرخانه شهرجهانی کلاش در مریوان اجرایی می شود