مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-20پزشكي

واکسیناسیون بیش از 2000 نفر از جمعیت هشترود


فرماندار هشترود از واکسیناسیون بیش از 2000 نفر از بیماران خاص، کادر بهداشت و درمان، پاکبانان شهرداری، کارکنان آرامستان ها، هلال احمر و گروه های سنی 80 سال به بالا به همراه جمعی از جانبازان شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود از واکسیناسیون بیش از 2000 نفر از بیماران خاص، کادر بهداشت و درمان، پاکبانان شهرداری، کارکنان آرامستان ها، هلال احمر و گروه های سنی 80 سال به بالا به همراه جمعی از جانبازان شهرستان خبر داد.

  امین امینیان در جلسه ستاد پشیگری از کرونا، خاطر نشان کرد: از روز شنبه واکسیناسیون افراد 70 سال به بالا در هشترود شروع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تاکید کرد: مابقی افرادی که از بیماری خاص رنج می برند، با مراجعه به مراکز درمانی نسبت به واکسینه شدن اقدام کنند.

وی با بیان این که از 2662 نفر فرد کرونایی مثبت در هشترود 71 نفر فوت کرده اند، خاطرنشان کرد: کانون کرونا در هشترود در مراکز سه گانه شهری و چهار روستای بخش نظرکهریز است و مردم باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شیوع کووید 19 روند افزایشی نداشته باشد.

امینیان اضافه کرد: متاسفانه شهرداری هشترود در جلوگیری از تجمعات در آرامستان ها سست عمل می کند و عوامل این اداره هیچ تعهدی در قبال وظایف مربوطه ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 2000 نفر از جمعیت هشترود

واکسیناسیون بیش از 2000 نفر از جمعیت هشترود