مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-20سياسي

عملیات اجرایی احداث مرکز جراحی های محدود و بسته در دزفول آغاز شد


عملیات اجرایی احداث یک مرکز جراحی های محدود و بسته با حضور وزیر دادگستری و جمعی از مسئولان استانی و محلی در دزفول آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث یک مرکز جراحی های محدود که در جنب بیمارستان بزرگ دزفول قرار دارد، اظهار کرد: از 10 سال پیش احداث این مرکز جراحی در دزفول مطرح بود اما متأسفانه روند اداری و اخذ مجوز این پروژه با گره های فراوانی مواجه شد که خوشبختانه طی مدت اخیر این مشکلات برطرف و عملیات اجرایی این طرح از امروز آغاز شد.

سید احمد آوایی افزود: اینکه مدیر این طرح عنوان می کند که احداث این مرکز بین 3 تا 5 سال طول می کشد برای طرحی که عملیات اجرایی آن 10 سال طول کشیده است درست نیست، بنابراین این طرح باید هرچه سریع تر پیش برود و احداث شود.

وی عنوان کرد: حتی یک روز نیز نباید عملیات احداث این مرکز جراحی متوقف شود.

ما نیز تمام قد در کنار بانیان این طرح خواهیم بود و گره های احتمالی پیش رو را با همکاری مسئولان کشوری و استانی برطرف خواهیم کرد.

امام جمعه دزفول نیز در این آیین گفت: کارهای بزرگ در دزفول یکی پس از دیگری در حال اجرا است که این امر نشان دهنده وحدت و همدلی بین مسئولان، مردم و خیران در شهرستان است و جای تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث مرکز جراحی های محدود و بسته در دزفول آغاز شد

عملیات اجرایی احداث مرکز جراحی های محدود و بسته در دزفول آغاز شد