مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-20حوادث

نجات جان یک خانواده 8 نفره در پایین دست سد سیمره


مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از نجات جان یک خانواده 8 نفره در پایین دست سد سیمره خبر داد.

- آیت قیصربیگی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عصر روز گذشته گزارشی در ارتباط با در محاصره قرار گرفتن یک خانواده 8 نفره در پایین دست سد سیمره منطقه تلخاب شهرستان بدره به خاطر رهاسازی آب این سد مخابره شد که بلافاصله نیروهای امداد و نجات به محل اعزام شدند اما از آنجا که امکان انجام عملیات امداد و نجات به خاطر شدت آب وجود نداشت بلافاصله با مدیران سدسیمره ارتباط برقرار شد و برای تسهیل در کار آب از مدار خارج شد.

وی گفت: با فرونشست آب بلافاصله عملیات امداد نجات توسط نیروهای هلال احمر و دیگر مجموعه شروع شد و خوشبختانه این خانواده 8 نفره که اهل شهرستان ایلام بودند نجات یافتند.

قیصربیگی درخصوص علت رهاسازی آب سد سیمره گفت: به گفته مدیران سد به دلیل نوسانات برق و نیاز شدید به تامین برق معمولاً این موضوع از طریق مرکز دستور رهاسازی آب از سد آبی برقی سیمره برای تولید برق انجام می شود.

وی گفت: به دلیل شروع فصل گرم سال و نیاز شدید تامین برق با توجه به افزایش دما در استان و کشور موضوع رهاسازی آب برای تولید برق صورت می پذیرد اما در در اینجا خلایی که وجود دارد عدم اطلاع رسانی به موقع و هشدارهای لازم به مردم بوده که این موضوع هم به مدیران سد و هم به مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان یک خانواده 8 نفره در پایین دست سد سیمره

نجات جان یک خانواده 8 نفره در پایین دست سد سیمره