مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-05-19سياسي

الزام کنترل جدی مرزهای سه گانه آستارا / ترددهای شبانه همچنان ممنوع است


در راستای کنترل اتباع خارجی، کنترل جدی مرزهای سه گانه زمینی، ریلی و دریایی آستارا از الزامات است.

- ایسنا/گیلان فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: در راستای کنترل اتباع خارجی، کنترل جدی مرزهای سه گانه زمینی، ریلی و دریایی آستارا از الزامات است.

عباس صابر، در پنجاه و دومین جلسه ستاد کرونای بندر مرزی آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا از آسیب به خود و سایر شهروندان جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون سراسری مرحله به مرحله در حال انجام است، ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان موظف به در اختیار گذاشتن امکانات خود در این زمینه هستند.

وی با بیان اینکه امتحانات پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان به شکل حضوری برگزار می شود، افزود: باید با بازرسی های مداوم مانع از بروز مشکلات برای دانش آموزان و خانواده های آنان شد.

صابر با اشاره به اینکه در بحث اطلاع رسانی باید از همه ظرفیت های شهرستان بهره مند شویم، خاطرنشان کرد: دهیاران و بخشداران نیز نقش بسیار مهم و تأثیر گذاری را در آگاهی بخشی به جامعه به خصوص در فضای روستاها را دارند.

وی با تأکید بر اینکه مشاغل گروه یک در کنار سایر مشاغل باید همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، تصریح کرد: متأسفانه شاهد کاهش رعایت پروتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام کنترل جدی مرزهای سه گانه آستارا / ترددهای شبانه همچنان ممنوع است

الزام کنترل جدی مرزهای سه گانه آستارا / ترددهای شبانه همچنان ممنوع است