مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-19ورزشي

تساوی شهرداری آستارا مقابل چوکای تالش در خانه


در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال شهرداری آستارا مقابل چوکای تالش به تساوی یک بر یک رضایت داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، شهرداری آستارا و چوکای تالش در بیست وپنجمین بازی از لیگ دسته یک کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان بازی با نتیجه یک بر یک، به تساوی و کسب یک امتیاز بازی رضایت دادند.

رضا جمشیدیان سرمربی شهرداری آستارا سجاد مسعودی،حمید ابراهیمی، آرمین منفرددوست، رضا فخری، بهزاد سلطانی، جابر نصیری، کیوان محمدی نژاد، پژمان ثباتی، سعید طالبی، امین حقده و مسعود رمضانی را در بیست و پنجمین بازی از لیگ دسته یک کشور، مقابل چوکای تالش روانه میدان کرده بود.

مهدی پاشازاده سرمربی چوکای تالش نیز متین صفاتیان، محمد جعفری، پرهام جوادی، کنعان طاهرنژاد، یامین فلاح، ایمان شوریابی، مهدی یاری، سعید خردمند، حسین پاپی، حمید خدابنده لو و علی امیری را در ترکیب مقابل شهرداری آستارا در تیم خود قرار داده بود.

بازی بین شهرداری آستارا و چوکای تالش  در آخرین روزهای اردیبهشت با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر در یک هوای خنک بهاری در غربی ترین نقطه از گیلان برگزار شد که قضاوت این بازی برعهده سُعاد وفاپیشه، ایوب غلام زاده و رامین بابایی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی شهرداری آستارا مقابل چوکای تالش در خانه

تساوی شهرداری آستارا مقابل چوکای تالش در خانه