مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-05-19سياسي

اصناف و بازاریان آستارا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند


اصناف و بازاریان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، مردم بافرهنگ آستارا واکسن نمی زنند، برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف، حوزه های امتحانات نهایی روزانه پایش می شود و تردد خودروهای پلاک بومی در گیلان بلامانع شد ازجمله مباحثی بود که در جلسه ستاد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستار، فرماندار شهرستان آستارا امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: نظارت بر روند برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم متوسطه به ویژه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی استمرار داشته باشد.

عباس صابر با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی در اجرای طرح ملی واکسیناسیون کووید 19 گفت: کلیه دستگاه های اجرایی ازجمله آموزش وپرورش، جمعیت هلال احمر و مراکز دانشگاهی موظف هستند در اجرای این طرح به شبکه بهداشت و درمان کمک کنند.

رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرستان آستارا خواستار برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف شد و بیان کرد: دستورالعمل های بهداشتی در مشاغل گروه یک به هیچ وجه رعایت نمی شود، درحالی که بیشترین ارتباط مردم با نانوایی ها، مرغ فروشی ها، قصابی ها، میوه فروشی ها و سوپرمارکت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف و بازاریان آستارا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند

اصناف و بازاریان آستارا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند