مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-19سياسي

ساختمان فعلی دادگستری مهریز پاسخگوی مراجعات مردم نیست


امام جمعه مهریز با تاکید بر لزوم ایجاد ساختمان جدید برای دادگستری مهریز گفت: ساختمان فعلی به دلیل مراجعه زیاد مردم بومی و غیربومی، جوابگو نیست.

- ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز با اشاره به اینکه ساختمان فعلی دادگستری این شهرستان، پاسخگوی مراجعات مردم نیست، اظهار داشت: کارمندان دادگستری از سوییت هایی که برای مهمانان طراحی شده، برای پاسخگویی به ارباب رجوع استفاده می کنند.

وی ادامه داد: شورای حل اختلاف در شهرستان مهریز نیز از کمترین امکانات بهره مند است اما با این وجود، اقدامات جهادی و خالصانه بسیاری انجام می دهند.

محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: قوه قضاییه اکنون باید خاری در چشمان دشمنان، مفسدان و کسانی باشد که می خواهند هنجارشکنی کنند و باعث ایجاد امید در دل مردم باشند.

وی گفت: کسانی که می خواهند هنجار شکنی کرده و سنت های الهی و دینی را زیر پا بگذارند باید از اسم قوه قضایه و عدالت لرزه به اندامشان بیفتد.

محی الدینی با اشاره به مشکلات فرهنگی و آسیب های دیگر شهرستان مهریز تصریح کرد: دوچرخه سواری بانوان در مکان های عمومی، سگ گردانی و کشف حجاب در اتومبیل های شخصی، مهمترین معضلات فرهنگی است که شهرستان مهریز با آن مواجه است و دادستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان فعلی دادگستری مهریز پاسخگوی مراجعات مردم نیست

ساختمان فعلی دادگستری مهریز پاسخگوی مراجعات مردم نیست