مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-19اقتصادي

صدور مجوز واردات به گمرک لارستان نیازمند مالکیت زمین است


لازمه تخصیص بودجه، انتقال سند مالکیت زمین های گمرک از مالک اولیه به گمرک کشور است که تاکنون تحقق نیافته و تخصیص هرگونه رویه گمرکی جدید به گمرک لارستان مستلزم همین مسئله است.

-  محمدرضا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در  لارستان با بیان اینکه مهمترین اقلامی که از گمرک است که تاکنون تحقق نیافته و تخصیص هرگونه رویه گمرکی جدید به گمرک لارستان مستلزم همین مسئله است.

وی با اشاره به اینکه جهت تحقق شعار سال، گمرک می تواند از ابزار تسهیل تأمین نیازمندی های بخش تولید کشور و تقویت بازار تولیدات کشور استفاده کند، ادامه داد: در صورتی که تولید در کشور افزایش پیدا کند و به دلیل فقدان تقاضا، صادرات می تواند این نقیصه را رفع کند.

امینی با بیان اینکه گمرک، تسهیلاتی از قبیل تشکیل بانک اطلاعاتی فعالین مجاز اقتصادی(AEO)، تسهیلاتی در زمینه مسیر سبز گمرکی، تودیع یک ساله ضمانت نامه را برای صادرکنندگان و واردکنندگان در نظر گرفته است، یادآور شد: امکان تودیع ضمانت نامه بانکی توسط صادرکنندگان کالاهای مشمول عوارض صادراتی به جای پرداخت عوارض متعلق، ارائه خدمات حمل یکسره و ارزیابی در محل به واحدهای تولیدی در انجام تشریفات گمرکی  محموله های صادراتی مربوطه،  اجرای کامل طرح دوراظهاری محموله های صادراتی جهت تسهیل و تسریع صادرات کالاها، تشکیل ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز واردات به گمرک لارستان نیازمند مالکیت زمین است

صدور مجوز واردات به گمرک لارستان نیازمند مالکیت زمین است