مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-19اقتصادي

لزوم حفاظت از آبخوان دشت های شرقی کردستان


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان بر لزوم حفاظت از آبخوان دشت های شرقی کردستان تاکید کرد و گفت: وظیفه اصلی مدیریت ادارات منابع آب شهرستان قروه و دهگلان حفاظت از آبخوان دشت های شرقی استان و ایجاد تعادل بین منابع و مصارف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عرفان مومن پور ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید اداره منابع آب شهرستان قروه با اشاره به ظرفیت این استان در سه حوضه آبریز اصلی سفید رود، دریاچه ارومیه و حوضه مرزی غرب و کرخه اظهار کرد: وظیفه اصلی مدیریت ادارات منابع آب شهرستان قروه و دهگلان حفاظت از آبخوان دشت های شرقی استان و ایجاد تعادل بین منابع و مصارف است .

وی افزود: با توجه به کاهش فاحش نزولات جوی در سالجاری، برداشت از منابع آب از سوی کشاورزان باید مدیریت شود و بهره یری از مدیریت علمی و آموزش صحیح شیوه های مصرف بخش کشاورزی الزامی و بر عهده تمام دستگاه های اجرایی و ذینفعان است.

فرماندار شهرستان قروه نیز در این نشست با اشاره به اهمیت سازگاری با کم آبی عنوان کرد: موضوع حفاظت و صیانت از منابع آب امروز یکی از دغدغه های مسئولان این بخش است تا جایی که حتی در سطح بین المللی و جهانی بعنوان یکی از چالش های مهم و حیاتی مطرح می شود که از حساسیت ویژه ای برخودار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفاظت از آبخوان دشت های شرقی کردستان

لزوم حفاظت از آبخوان دشت های شرقی کردستان