مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-19سياسي

حوادث افغانستان ثابت کرد شعرهای زمان حاکمیت طالبان انقضا ندارد


محمدکاظم کاظمی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در افغانستان گفت: این مسائل باعث شده است تا سروده های شاعران در زمان حاکمیت طالبان که گمان می رفت تاریخ انقضا داشته باشد، - ایسنا/خراسان رضوی محمدکاظم کاظمی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در افغانستان گفت: این مسائل باعث شده است تا سروده های شاعران در زمان حاکمیت طالبان که گمان می رفت تاریخ انقضا داشته باشد، برای جامعه امروزی نیز صدق کند.

این شاعر و پژوهشگر مطرح افغانستانی در نشست جان پدر کجاستی؟ که به مناسبت گرامی داشت دختران شهید دانش آموز مدرسه سیدالشهداء کابل در اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد، ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر در کشورش، اظهار کرد: این ناآرامی های ناچار و ناگریز باعث ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر برای دستیابی به زندگی بهتر در افغانستان شده است.

در چند دهه اخیر مردم در افغانستان زندگی عادی نداشته اند و همیشه در حال تلاش و تفوق بر مشکلات بوده اند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی دانشگاه کابل در آبان سال 1399 و جمع آوری سروده هایی که شاعران ایرانی و افغانستانی برای چاپ یک کتاب با نام جان پدر کجاستی ؟ سروده بودند، ادامه داد: جمعی از شاعران در حال جمع آوری و چاپ کتاب، بر اساس سروده های این حادثه بودیم که حادثه ای دیگر قلب ملت افغانستان را جریحه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث افغانستان ثابت کرد شعرهای زمان حاکمیت طالبان انقضا ندارد

حوادث افغانستان ثابت کرد شعرهای زمان حاکمیت طالبان انقضا ندارد