مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-19سياسي

اجرای برنامه انتخاباتی توسط محمد سلوکی


ویژه برنامه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با نام «خیابان پاستور» هر شب حوالی ساعت 21 با اجرای محمد سلوکی از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

- ویژه برنامه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با نام خیابان پاستور هر شب حوالی ساعت 21 با اجرای محمد سلوکی از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این برنامه تلاش می شود تا در گفتگویی روشنگرانه و فارغ از هیاهوهای رایج به تبیین وجوه مختلف مسئولیت های ریاست جمهوری، وظایف و اختیارات رییس جمهور در حوزه های مختلف اجرایی و .

پرداخته شود.

هدف از تولید خیابان پاستور گفتگو پیرامون موضوعات و دغدغه های اصلی جامعه است تا از این رهگذر مردم به تبیین مطالبات به حقی که می توانند از رییس جمهور آینده داشته باشند، دست یابند.

در این راستا خیابان پاستور از حضور مهمانان مختلفی در حوزه های تخصصی و مورد نیاز جامعه از اقتصادی، آموزشی، ارتباطی گرفته تا بهداشت و درمان، صنایع، کار و رفاه اجتماعی، تحقیقات و فناوری و .

بهره می برد.

در خلال این گفتگوها ویژگی های وزارت خانه های مسئول و معاونت های دست اندرکار در امور مختلف اجرایی کشور به وضوح تبیین می شود.

در این برنامه سعی شده است اطلاعاتی که مردم برای یک انتخاب صحیح به آن نیاز دارند در خلال گفتگوها بازخوانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه انتخاباتی توسط محمد سلوکی

اجرای برنامه انتخاباتی توسط محمد سلوکی