مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-19اقتصادي

مردم: مرغ نیست؛ مسئولان: تولید فراوان است


در حالیکه طی یک هفته گذشته، مغازه ها و سفره شهروندان در شیراز کمتر رنگ مرغ به خود دیده، مسئولان مدعی افزایش میزان تولید این کالا و فقدان مشکل در تولید و توزیع هستند، - ایسنا/فارس در حالیکه طی یک هفته گذشته، مغازه ها و سفره شهروندان در شیراز کمتر رنگ مرغ به خود دیده، مسئولان مدعی افزایش میزان تولید این کالا و فقدان مشکل در تولید و توزیع هستند، مسئولانی که کمتر خود را در معرض پرسش خبرنگاران قرار داده اند و بیشتر به ارسال آمار و ارقام از طریق روابط عمومی ها، علاقمند هستند.

براساس بررسی میدانی خبرنگاران ایسنا، طی بیش از یک هفته گذشته، اکثر مغازه های عرضه کننده محصولات پروتیینی و مرغ فروشی ها، کالایی برای عرضه به خریداران ندارند؛ هرچند مرغ سبز و قطعه بندی شده با قیمت های گزاف در اکثر فروشگاه ها در دسترس قرار داشته است.

برپایه بررسی های انجام شده، برخی از صاحبان مرغ فروشی ها اعلام می کنند که در بعضی ایام، سهمیه ای در اختیارشان قرار می گیرد که به واسطه حجم کم و تعداد مشتری زیاد، خیلی سریع و ظرف مدت کوتاهی به اتمام می رسد.

کاسبان در این صنف، اعتقاد دارند که تولید بالا باید وفور کالا در سطح خرده فروشی ها را به دنبال داشته باشد حال آنکه، شواهد نشان می دهد برخی خریداران عمده، روزانه و با هدف دپو در سردخانه، خریدهای کلانی را از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم: مرغ نیست؛ مسئولان: تولید فراوان است

مردم: مرغ نیست؛ مسئولان: تولید فراوان است