مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-19دانش

موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی برای پنجمین سال پیاپی موزه برتر کشور شد


رییس دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان موزه برتر کشور برای پنجمین سال پیاپی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان موزه برتر کشور برای پنجمین سال پیاپی خبر داد.

عزیز حبیبی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز جهانی موزه و با اعلام این خبر، گفت: انتخاب موزه برتر کشور در چهار گروه موزه های خصوصی و موزه های دولتی بزرگ، متوسط و کوچک و 14 شاخصه شامل آموزش، بازدید از موزه، گردآوری، معرفی، نگهداری و حفاظت، پژوهش، اعمال استانداردهای فنی و توسعه فیزیکی، توسعه مدیریت، خلاقیت و نوآوری، تلاش برای بقا، شعار روز جهانی موزه، کودکان و نوجوانان، مناسب سازی برای معلولان و جانبازان و فعالیت در فضای مجازی انجام می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه آیین انتخاب موزه های برتر کشور در سال گذشته، با توجه به همه گیری ویروس کرونا، به سال 1400 موکول شده بود، کمیته ملی موزه های ایران پس از ارزیابی فعالیت های دو سالانه موزه های کشور، موزه های برتر را معرفی کرد.

حبیبی با اشاره به فرآیند انتخاب موزه برتر کشور در دوره سیزدهم برای انتخاب موزه برتر سال 1398 و 1399، تصریح کرد: این انتخاب بر اساس عملکرد موزه های کشور و بررسی مستندات تخصصی در چهارچوب آیین نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی برای پنجمین سال پیاپی موزه برتر کشور شد

موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی برای پنجمین سال پیاپی موزه برتر کشور شد