مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-19اقتصادي

افزایش 55 هکتاری سطح زیرکشت گلخانه های شمال استان کرمان در سال گذشته


مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی شمال استان کرمان از اجری 55 هکتار پروژه گلخانه در سال گذشته در شمال استان خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه ها میزان تولیدات گلخانه ای استان 11000 تن افزایش یافت.

- ایسنا/کرمان مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی شمال استان کرمان از اجری 55 هکتار پروژه گلخانه در سال گذشته در شمال استان خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه ها میزان تولیدات گلخانه ای استان 11000 تن افزایش یافت.

لطفعلی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ و تدوین پروژه اصلاح باغات استان در سال جهش تولید، گفت: اصلاح باغات استان در سطحی معادل 15 هزار هکتار که 12 هزار هکتار آن در باغات پسته صورت گرفت که منجر به افزایش تولید 3905 تن پسته در سال 1399 شد.

وی از اجری 55 هکتار پروژه گلخانه در سال گذشته در استان خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه ها میزان تولیدات گلخانه ای استان به 11000 تن افزایش یافت و همچنین توسعه (جایگزینی) سطح زیر کشت گیاهان دارویی در سطح 400 هکتار اجرا شد که افزایش تولید 405 تن گیاه دارویی را در پی داشت.

مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی شمال استان کرمان خاطرنشان کرد: با موفقیت های سال گذشته در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، برنامه های توسعه کشت از فضای باز به فضای بسته و گلخانه ها، اصلاح و نوسازی باغات درجه 2، توسعه کشت گیاهان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 55 هکتاری سطح زیرکشت گلخانه های شمال استان کرمان در سال گذشته

افزایش 55 هکتاری سطح زیرکشت گلخانه های شمال استان کرمان در سال گذشته