مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-19سياسي

مشارکت در انتخابات نوعی مجاهدت سیاسی است


ملت ایران در دفاع مقدس مجاهدت فی سبیل الله خود را نشان دادند و هم اکنون هر برگ رأی آنها نشانه مجاهدت سیاسی آنهاست که انشاالله با حضور پرشور انجام می شود.

- سرهنگ علی فاتحی در گفت وگو با خبرنگار فارس از مهریز، شرکت در انتخابات 28 خردادماه را یک وظیفه ملی دانست و اظهار کرد: هر برگ رأی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مهریز فارغ از اینکه اسم چه شخصی روی آن نوشته شده نشانه یک مجاهدت  سیاسی است.

  وی به وقایع سیاسی و بین المللی سال جاری اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی باید مقتدرانه در این انتخابات حضور داشته و اقتدار خود را حفظ کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مهریز در ادامه با بیان این که مشارکت ضعیف در انتخابات پیشه رو دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را جسور و آنها را برای طراحی و اجرای توطئه های شوم علیه امنیت و ارزش های نظام تحریک می کند، گفت: روند ثبات ارزش پول ملی، ساماندهی وضعیت اقتصادی، معیشت، مسکن و مشاغل برای جوانان، حضور و انتخاب اصلح در این انتخابات را می طلبد.

  سرهنگ فاتحی به وظیفه بسیج در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه و بدنه فعال جامعه است با صرف نظر از مصادیق مردم را تشویق به حضور حداکثری انتخابات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات نوعی مجاهدت سیاسی است

مشارکت در انتخابات نوعی مجاهدت سیاسی است