مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-19اجتماعي

آتش سوزی منطقه حفاظت شده مله گاله مهار شد


مسوول کمیته بحران حفاظت محیط زیست فارس گفت: آتش سوزی که از عصر روز دوشنبه در منطقه حفاظت شده مله گاله آغاز شده بود، به طور کامل مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کامران اسلاملو، اظهار داشت: آتش سوزی منطقه حفاظت شده ماله گاله که از عصر دوشنبه شروع شده بود، تا امروز صبح ساعت 10 به صورت کامل خاموش شد اما این آتش با توجه به وزش شدید باد بارها از نو شعله ور شده و گروه های اعزامی مکررا اقدام به مهار آن کردند.

  وی در ادامه افزود: آتش در حال حاضر کاملا مهار شده است اما به دستور مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس تیم پایش همچنان در حال پایش منطقه بوده و تا فردا صبح این پایش ادامه خواهد یافت.

  اسلاملو اظهار داشت: با توجه به صعب العبور بودن و گستردگی و شرایط دشوار منطقه علاوه بر مامورین اداره کل، نیروهای منطقه حفاظت شده مله گاله، نیرو های محیط زیست شیراز و فیروزآباد، نیروهای پارک ملی بمو، محیط بانان ارژن، مردم محلی، تشکل های مردم نهاد و یگان زرهی ارتش برای اطفای آتش تلاش های بی وقفه ای کردند.

وی گفت: امکانات آتش کوب، کوله پشتی حمل آب (فلاسک بک)، خودرو آتش نشانی ، بیل و دمنده برای خاموش کردن آتش در اختیار گروه های اعزامی قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی منطقه حفاظت شده مله گاله مهار شد

آتش سوزی منطقه حفاظت شده مله گاله مهار شد