مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-19سياسي

همایش انلاین سه روزه با موضوع «تنوع زیستی، بخش از راه حل توسعه بوم گردی»


اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی محیط زیست به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی نشست هایی انلاین را با موضوعات مدیریت تنوع زیستی و مدیریت بوم گردی در کشور برگزار می کند.

- ، اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی محیط زیست به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی نشست هایی آنلاین را با موضوعات مدیریت تنوع زیستی و مدیریت بوم گردی در کشور برگزار می کند.

این نشست ها با همکاری بیش از 40 انجمن علمی، کانون دانشجویی و نهادهای مدنی و مردم نهاد در حوزه های محیط زیست، گردشگری، زیست شناسی و دامپزشکی از بیش از 25 دانشگاه تراز اول کشور از 1 الی 3 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گفته دبیر اجرایی، این همایش با محوریت و توجه به راه حل ها در راستای مدیریت تنوع زیستی و توسعه بوم گردی تدوین و برنامه ریزی شده است.

به طوری که در آن در خصوص چالش ها و رویکردهای پیش رو در جهت برون رفت از چالش های موجود در موضوعات تنوع زیستی و بوم گردی به بحث و گفتگو پرداخته خواهد شد.

صیاد شیخی ییلانلو ضمن تاکید بر اهمیت حفاظت از تنوع زیستی افزودند که توسعه بوم گردی در کشور بدون توجه به ظرفیت ها و محدودیت های تنوع زیستی خسارات جبران ناپذیری را می تواند بر پیکره تنوع زیستی و صنعت بوم گردی در کشور وارد کرده و آسیب های اجتماعی و فرهنگی جدی را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش انلاین سه روزه با موضوع «تنوع زیستی، بخش از راه حل توسعه بوم گردی»

همایش انلاین سه روزه با موضوع «تنوع زیستی، بخش از راه حل توسعه بوم گردی»