مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-19اقتصادي

28 میلیون زن در ایران جزو جمعیت غیر فعال اقتصادی هستند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماع البرز گفت: در حال حاضر در کشور حدود 28 میلیون نفر جمعیت غیرفعال اقتصادی تنها در حوزه زنان وجود دارد که 75 درصد آنها خانه دار هستند.

- ایسنا/البرز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماع البرز گفت: در حال حاضر در کشور حدود 28 میلیون نفر جمعیت غیرفعال اقتصادی تنها در حوزه زنان وجود دارد که 75 درصد آنها خانه دار هستند.

حسین فلاح نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قبل از شیوع کرونا، تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری استان بین 15 تا 16 هزار نفر بود.

وی با اشاره به تاثیر کرونا در افزایش مقرری بگیران بیمه کاری استان در ماه های اول شیوع توضیح داد: در سه ماهه اول سال گذشته شاهد موجی از افزایش بیمه بیکاری بگیران بودیم به طوری که آمار این افراد به 26 هزار نفر رسید.

کاهش 5000 نفری مقرری بگیران بیمه بیکاری وی اضافه کرد: اما شرایط آنطور نماند و با غلبه بر این موج در ماه های بعدی، در حال حاضر تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری استان به کمتر از 12 هزار نفر رسیده است.

فلاح نژاد اضافه کرد: در حال حاضر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری البرز حدود 5000 نفر کمتر شده است.

وی همچنین به افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 320 هزار نفر بیمه شده اجباری در استان داریم در حالی که در مدت مشابه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 میلیون زن در ایران جزو جمعیت غیر فعال اقتصادی هستند

28 میلیون زن در ایران جزو جمعیت غیر فعال اقتصادی هستند