مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-19اقتصادي

داشته های 4 هزار ساله تبریز را احیا می کنیم


اعتبار ویژه ای برای میراث فرهنگی شهر در بودجه 1400 پیش بینی شده و تلاش می کنیم داشته های 4 هزار ساله تبریز را احیا کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: اعتبار ویژه ای برای میراث فرهنگی شهر در بودجه 1400 پیش بینی شده و تلاش می کنیم داشته های 4 هزار ساله تبریز را احیا کنیم.

ایرج شهین باهر ظهر امروز در آیین اعطای سند ثبت ملی موزه شهر تبریز، ضمن تبریک روز جهانی موزه بر فعالان میراث فرهنگی و گردشگری، اظهار کرد: اقتصاد شهری و موضوعاتی که در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی مهم است در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته تا ریل گذاری این کار فراهم شود.

وی افزود: تلاش داریم که داشته های تبریز 4 هزار ساله را احیا، مرمت و بازسازی کرده و در معرض دید عموم قرار دهیم تا همگان داشته های تبریز را بشناسند.

وی با اشاره به تعامل بالای میراث فرهنگی و شهرداری تبریز در احیا و مرمت بناهای تاریخی اعلام کرد: تعامل میراث فرهنگی و شهرداری تبریز، موجب احیاء و عرضه داشته های تاریخی و فرهنگی تبریز در این دوره از مدیریت شهری شده است که در ادامه نیز تلاش داریم در کنار توسعه فضاهای گردشگری و تاریخی، موزه ای در حد نام و اعتبار تاریخی تبریز احداث و به جذب سفر و گردشگر کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشته های 4 هزار ساله تبریز را احیا می کنیم

داشته های 4 هزار ساله تبریز را احیا می کنیم