مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-05-18اقتصادي

رویداد ملی شتاب تولید و فرآوری عسل در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


رویداد ملی شتاب (تولید و فرآوری عسل ) به همت مرکز نوآوری گیاهان دارویی مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رویداد ملی شتاب (تولید و فرآوری عسل ) به همت مرکز نوآوری گیاهان دارویی مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سیدمحمدقائم کاظمی بیدک، رییس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 28 اردیبهشت ماه در رویداد ملی شتاب، گفت: جهاد دانشگاهی با توجه به ظرفیت های مختلفی که دارد اقدام به راه اندازی مراکز تخصصی گیاهان دارویی، بسته بندی و آزمایشگاه کنترل کیفیت عسل و دستبافت های اداری در استان کرده است.

وی افزود: با توجه به آمارهای جهادکشاورزی استان سالانه هزار تن عسل در سطح استان تولید می شود و راه اندازی این همایش در جهاد دانشگاهی می تواند به کوشش ها و شکوفایی ایده های نو در زمینه فرآوری و بسته بندی عسل داشته باشد تا شاهد سرمایه گذاری سرمایه گذاران در زمینه فراوری عسل در سطح استان و کشور باشیم.

همچنین محمد حسین موسی زاده، مدیرکل دفتر نوآوری و پژوهش تجاری سازی علمی کاربردی کشور نیز گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به پتانسل ویژه آب و هوایی و گیاهان دارویی در زمینه پرورش زنبور عسل و عسل طبیعی این توان را دارد که یک قطب عمده در سطح کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی شتاب تولید و فرآوری عسل در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

رویداد ملی شتاب تولید و فرآوری عسل در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد