مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-18سياسي

قالیباف: در برنامه هفتم به مسائل عشایر بیش از گذشته توجه شود


با توجه به اینکه تدوین برنامه هفتم توسعه در دستور کار مجلس قرار دارد، موضوع مربوط به عشایر و تقویت آن حتما باید در قانون مذکور مورد توجه قرار گیرد.

- ، محمد باقر قالیباف امروز (سه شنبه) در جلسه با فراکسیون عشایری مجلس، رییس سازمان عشایر، رییس سازمان نوسازی مدارس و رییس سازمان بسیج عشایری گفت: فلسفه وجودی مسئولان توجه به محرومان است، همان طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند آنهایی که تا آخر پای انقلاب می مانند، کسانی هستند که طعم محرومیت و فقر را چشیده باشند.

بنابراین صاحبان انقلاب محرومان و مستضعفان هستند.

وی عشایر توانمند هستند اما مجموعه ای از اقدامات مدیریتی و مسائل طبیعی موانعی را برای عشایر ایجاد کرده تا توانمندی آنها روز به روز تضعیف شود گفت: درحالی که نباید اجازه دهیم عشایر تضعیف شوند بلکه باید به دنبال تقویت این قشر غیور باشیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید گوشت دام سبک توسط عشایر، افزود: کشور نیازمند ذخیره استراتژیک گوشت قرمز است و چه بهتر که اولویت تأمین گوشت را به خرید از عشایر اختصاص دهیم.

و اگر در این حوزه مشکل ایجاد شود ناشی از ضعف مدیریتی و کم دقتی به این موضوع است.

قالیباف با تأکید بر اینکه زندگی عشایر یک سبک زندگی مهم است، افزود: بنده در دوران حضورم در نیروی انتظامی نقش موثر آنها را در حوزه ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: در برنامه هفتم به مسائل عشایر بیش از گذشته توجه شود

قالیباف: در برنامه هفتم به مسائل عشایر بیش از گذشته توجه شود