مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-18فناوري

تلویزیون سامسونگ AU7000بعد از ماه ها انتظار با قیمت استثنایی


عاشقان فیلم و سریال و فوتبال از اهمیت بالای تلویزیون و صفحه ی نمایش به خوبی مطلع اند و همه می دانیم که خرید یک تلویزیون با کیفت می تواند تجربه ی نمایش برنامه های تلویزیونی را دو چندان کند.

- عاشقان فیلم و سریال و فوتبال از اهمیت بالای تلویزیون و صفحه ی نمایش به خوبی مطلع اند و همه می دانیم که خرید یک تلویزیون با کیفت می تواند تجربه ی نمایش برنامه های تلویزیونی را دو چندان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سایت بابانوئل، امروزه برندهای زیادی در سراسر دنیا انواع تلویزیون براساس دانش و فناوری روز تولید می کنند که توانایی اتصال از طریق کابل، بلوتوث و اپلیکیشن های گوناگون به وسایل هوشمند از جمله گوشی موبایل، گیرنده ها، کامپیوتر، لپ تاپ و .

را فراهم می کنند.

امروز با شما هستیم با معرفی پرفروش ترین تلویزیون دنیا یعنی تلویزیون سامسونگ AU7000 که شما می توانید برای مشاهده ی اطلاعات و قیمت این تلویزیون روی تلویزیون سامسونگ AU7000 کلیک کنید.

از مشخصات بارز این تلویزیون می توان به نکات زیر اشاره کرد : · تلویزیون سامسونگ 2021 مونتاژ مصر · دارای رزولیشن فورکی با قابلیت ارتقاء تصویر · بهره مندی از آخرین ورژن سیستم عامل تایزن · موجود در تمام سایزهای 43,49,50,55,65,75,85 اینچ · خروجی صدا 20 وات · دارای گیرنده ی دیجیتال و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون سامسونگ AU7000بعد از ماه ها انتظار با قیمت استثنایی

تلویزیون سامسونگ AU7000بعد از ماه ها انتظار با قیمت استثنایی