مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-18حوادث

آغاز دومین طرح حافظان شهر من در شیراز


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، از آغاز دومین طرح حافظان شهر من در این کلانشهر در راستای کاهش حوادث مربوط به مراتع و فضای سبز خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، از آغاز دومین طرح حافظان شهر من در این کلانشهر در راستای کاهش حوادث مربوط به مراتع و فضای سبز خبر داد.

محمدهادی قانع سه شنبه 28 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران گفت: براساس رسالت سازمان آتش نشانی در حوزه ایمنی و امداد ونجات از سال گذشته تاکنون اقدام به تهیه و اجرای طرح جامع حافظان شهر من در راستای کاهش حوادث مربوط به مراتع و فضای سبز کردیم.

او عنوان کرد: سال گذشته با توجه به بارندگی های فراوان، تعداد زیادی عملیات مربوط به مراتع و فضای سبز را شاهد بودیم و همچنین از ابتدای امسال تاکنون علی رغم کاهش بارندگی ها اما 114 حریق در دامنه های کوه به وقوع پیوسته است.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به اهمیت بحث فرهنگ سازی و کاهش حریق در مراتع و منابع طبیعی اظهار کرد: از سال 99 این دستورالعمل ایمنی و مقابله با آتش سوزی های مراتع و منابع طبیعی را تدوین و به تصویب وزارت کشور رسانده و در حال حاضر نیز این دستورالعمل در سطح کشور در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین طرح حافظان شهر من در شیراز

آغاز دومین طرح حافظان شهر من در شیراز