مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-17بين الملل

چرا ظریف با وزیر خارجه ایتالیا دیدار کرد؟


ظریف در ادامه دیدار و گفت وگو با مقامات اروپایی، امروز در رم با «لویی جی دی مایو» وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی ایتالیا دیدار و درخصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

- ظریف در ادامه دیدار و گفت وگو با مقامات اروپایی، امروز در رم با لویی جی دی مایو وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی ایتالیا دیدار و درخصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر امور خارجه در دیدار با همتای ایتالیایی خود، با توجه به دیدگاه مثبت موجود در افکارعمومی ایران برای همکاری با طرف های ایتالیایی بر ضرورت رفع موانع و ایجاد آمادگی برای از سرگیری ارتباطات بخش های اقتصادی به نفع روابط دو کشور تاکید کرد.

محمد جواد ظریف در ادامه دیدار و گفت وگو با مقامات اروپایی، امروز در رم با لویی جی دی مایو وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی ایتالیا دیدار و درخصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه در این دیدار با مرور همکاری های دو جانبه در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و با توجه به روابط تاریخی مردمی دو کشور و روابط 160 ساله دو دولت، به ظرفیت های موجود در حوزه همکاری های اقتصادی خصوصا بخش های خصوصی و شرکت های کوچک و متوسط اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ظریف با وزیر خارجه ایتالیا دیدار کرد؟

چرا ظریف با وزیر خارجه ایتالیا دیدار کرد؟