مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-17اجتماعي

حضور مراقبین سلامت در حوزه های امتحان نهایی الزامی است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ازدید حوزه های امتحانی از سوی بازرسین شبکه بهداشت انجام شده و مستمراً ادامه خواهد داشت و کلیه اقلام و مواد ضدعفونی کننده توسط مدیران مدارس تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی اظهار داشت: از امروز تا 24 خرداد امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم برگزار می شود و اصل مهمی که دانش آموزان برای حضور در حوزه های امتحانی بایستی مورد توجه قرار داشته باشند رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل تا رسیدن به حوزه امتحانی و بازگشت به منزل است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: دغدغه خانواده ها شنیده شد و پس از اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفت امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار شود، آموزش و پرورش استان اصفهان سعی کرد شرایط را برای برگزاری آزمون ها و به حداقل رساندن نگرانی خانواده ها و سلامت فرزندان آنها فراهم کند.

وی تصریح کرد: حوزه های امتحانی پایه دوازدهم نسبت به سالهای قبل از 200 حوزه به 540 حوزه و سه شیفت افزایش یافت تا دانش آموزان با تراکم کمتری در حوزه های امتحانی حضور پیدا کند، همچنین رعایت فاصله گذاری به صورت کامل انجام می شود و همه رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مراقبین سلامت در حوزه های امتحان نهایی الزامی است

حضور مراقبین سلامت در حوزه های امتحان نهایی الزامی است