مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-17سياسي

افزایش رضایتمندی، از رسالت های روابط عمومی است


استاندار خراسان شمالی در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، افزایش رضایتمندی مردم را از رسالت های روابط عمومی خواند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، افزایش رضایتمندی مردم را از رسالت های روابط عمومی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: امروزه که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت ارتباطی بیشتری را فراهم کرده است این واحد روابط عمومی است که باید با برقراری ارتباطی سازنده در ایجاد تعاملی سازنده بین سازمان ها، مردم و رسانه ها موجب افزایش رضایتمندی شوند.

وی در بخش دیگری از این پیام آوده است: اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب سخن گفتن از روی علم و دانایی است و روابط عمومی ها به عنوان زبان گویای سازمان ها و نهادها و پیشگامان عرصه اطلاع رسانی باید در راستای عمل به رسالت حرفه ای خود برای تحکیم و توسعه ارتباط بین سازمان ها،مردم و رسانه ها تلاش کنند.

در 15 ماه گذشته که جهان با معضلی به نام ویروس کرونا روبرو شده است اما روابط عمومی ها با تلاش و پشتکار مضاعف با آگاهی بخشی به مخاطبان خود برای قطع زنجیره شیوع این ویروس تلاش کردند در کنار کادر سلامت و درمان، ضمن انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رضایتمندی، از رسالت های روابط عمومی است

افزایش رضایتمندی، از رسالت های روابط عمومی است