مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-17اقتصادي

اشتهارد در زیرساخت ها نقاط ضعف عمده ای دارد


این شهرستان در بخش های مختلف به ویژه زیرساختی، نقاط ضعف عمده ای وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گرفته و رفع شود.

- ، فرهاد شیبک ظهر دوشنبه در جلسه کمیته توسعه اشتغال شهرستان اشتهارد اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت های مختلف درون و برون شهرستانی را برای توسعه همه جانبه اشتهارد ضروری است.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال در شهرستان بیان کرد: اشتهارد یکی از مناطق کمتر توسعه یافته است که وجود شهرک های صنعتی اشتهارد و کوثر بخشی از اشتغال این منطقه و حتی استان را به خود اختصاص داده است که با وجود این ظرفیت بزرگ صنعتی و تولیدی، اشتهارد در بخش های دیگر به ویژه زیرساختی، نقاط ضعف عمده ای وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گرفته و رفع شود.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی طی سال های اخیر نشان داده است که این ظرفیت و توانمندی را به شکلی گسترده در سراسر کشور با اجرایی کردن طرح های بزرگ صنعتی و کشاورزی دارد و این ظرفیت هر ساله بیشتر، عمیق تر و مردم نیز از خدمات این نهاد بهره بهتری برده و می برند.

وی افزود: مدیران استانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با دست پر به اشتهارد آمده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط این نهاد در زمینه های مختلف تولید و اشتغالزایی طی سال های اخیر، مقرر شد که این نهاد برای توسعه اشتغال پایدار در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتهارد در زیرساخت ها نقاط ضعف عمده ای دارد

اشتهارد در زیرساخت ها نقاط ضعف عمده ای دارد