مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-17اجتماعي

اجرای دومین مرحله واکسیناسیون کرونا در مراکز توانبخشی البرز


مددجویان دچار معلولیت ذهنی، اعصاب و روان، جسمی-حرکتی مقیم در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان البرز واکسن کرونا را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، درحاشیه دومین مرحله واکسیناسیون در مراکز توابخشی بهزستی استان، در جمع اصحاب رسانه، ضمن تشکر از مسؤولین و کارکنان خط مقدم سلامت، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و پس از اتمام واکسیناسیون سالمندان، اکنون و در مرحله دوم افراد دارای معلولیت مقیم مراکز دوز اول واکسن کرونا را که از تاریخ 21 اردیبهشت شروع شده تا 29 اردیبهشت دریافت خواهند کرد.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا در 54 مرکز در حال انجام است، افزود : این مراکز شامل مراکز نگهداری معلولین ذهنی ، مراکز نگهداری بیماران اعصاب و روان مزمن، مراکز نگهداری سالمندان و مراکز نگهداری معلولین جسمی-حرکتی است.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در مرحله دوم جمعا هزار و 922 نفر به تفکیک هزار و 528 مددجوی مقیم و 394 نفر از کارکنان این مراکز دوز اول واکسن را دریافت نموده اند که آمار مددجویان مقیم شامل واکسیناسیون 626 معلول ذهنی، 680 بیمار اعصاب و روان ، 28 معلول جسمی و 194 سالمند جامانده از مرحله قبل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دومین مرحله واکسیناسیون کرونا در مراکز توانبخشی البرز

اجرای دومین مرحله واکسیناسیون کرونا در مراکز توانبخشی البرز