مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-17اقتصادي

کیفیت پایین آب شرب در برخی روستاهای سمنان


مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان از پایین بودن کیفیت منابع آبی در برخی مناطق روستایی استان خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است که در تابستان و در پیک مصرف آب با کیفیتی را از طریق آبرسانی سیار به دست روستاییان برسانیم.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان از پایین بودن کیفیت منابع آبی در برخی مناطق روستایی استان خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است که در تابستان و در پیک مصرف آب با کیفیتی را از طریق آبرسانی سیار به دست روستاییان برسانیم.

محمد طاهری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پیش بینی می شود که در 49 روستای تحت پوشش آبفا و دو روستای غیر تحت پوشش این شرکت، در پیک مصرف در تابستان امسال ، نیازمند آب رسانی سیار باشیم.

وی با اشاره به تفکیک شهرستانی روستاهای دارای تنش آبی افزود: در شهرستان میامی 12 روستا که 7 روستا از آنها در مناطق کویری مستقر هستند، در شاهرود 20 روستا که 18 روستای آن در منطقه کویری است، در دامغان 11 روستا، در شهرستان مهدیشهر چهار و در شهرستان های گرمسار و آرادان هر کدام دو روستای با مشکل آب شرب مواجه هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان با اشاره به جدی بودن کم آبی در تابستان امسال اضافه کرد: در همین راستا در شرکت آب و فاضلاب کشور ستاد تنش آبی برای کل استان ها تشکیل شد و به تبع آن این جلسات در استان نیز برگزار خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت پایین آب شرب در برخی روستاهای سمنان

کیفیت پایین آب شرب در برخی روستاهای سمنان