مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-17فرهنگي

حضور فیلمی از شیراز در بحش مسابقه جشنواره دانشجویی نهال


فیلم مستند کوتاه عروسک ها بر آب می میرند ساخته یکی از کارگردانان جوان شیرازی، به بخش مسابقه هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال راه یافت.

- ایسنا/فارس فیلم مستند کوتاه "عروسک ها بر آب می میرند" ساخته یکی از کارگردانان جوان شیرازی، به بخش مسابقه هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی "نهال" راه یافت.

فائزه کریمی، کارگردان عروسک ها بر آب می میرند به ایسنا گفت: سینمای مستند قدرتِ بسیار عجیبی در بازنماییِ واقعیت دارد و این امکان را به مخاطب می دهد تا فعالانه و بدون پالایش دست به تفسیر بزند.

وی افزود: این جشنواره هفته اول خرداد و به شکل برخط برگزار خواهد شد و مخاطبان می توانند از طریف پلتفرم وُدیو آن را دنبال کنند.

تهیه کننده این مستند نیز ضمن تقدیم این اثر به لعیا نریمانی کوچکترین قربانی سیل فروردین 98 شیراز، گفت: پدیده ا به نام سینما و با هویت فیلم، مانند هنرهای قبل از خود و بالاخص ادبیات، به شدت متاثر از ظرف زمانه است و مظروف را بر اساس آنچه در جامعه جریان دارد، شکل می دهد.

محمد ناصریراد افزود: به همین دلیل هنر سینما هم مانند دیگر هنرها اجازه فراموشی بسیاری از رویدادهایی که در گذشته حادث شده اما نباید فراموش شود را، نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فیلمی از شیراز در بحش مسابقه جشنواره دانشجویی نهال

حضور فیلمی از شیراز در بحش مسابقه جشنواره دانشجویی نهال